UNDER FOCUS

SLOW PHOTO <=> EFTERTANKE OCH NÖJE

#1943. Vad händer här??

Vad håller folk på med?? –det undrar fotoflanören under sin stroll i gatan. Som här kan man ju undra vad damen gör?? Stod skorna parkerade där på trottoaren i förväg??

I så fall var det verkligen förutseende?? –och det måste varit ganska svårt att stopp bilen så perfekt??

Sko på i Lund anno 2016-08-18

Inlagt 2016-08-22 07:26 | Läst 3258 ggr. | Permalink
Hon kanske är plattfot, och ska köra över skorna, så dom blir anpassade efter hennes fötter.Tror inte du det??
Ha det fint Bengt
Svar från Bob & Mia Bovin 2016-08-22 17:02

Hej,
Jag hann inte om hon var plattfot. Men det är en teori att överväga.
Ha en fin fotodag
Bob
Man upphör tack och lov aldrig att förvånas.
Svar från Bob & Mia Bovin 2016-08-22 19:54

Hej Magnus,
Det är för väl att det sker fortfarande.
Hälsa grabben på hyllan i Dalby
Bob och Ninni
Hon vill helt enkelt känna värmen som gatstenen levererar upp genom fötterna:) Jag ler åt ansiktet som skymtar bortanför bakluckan.

Lägg till

Tidigare blogginlägg